ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

01.

dopravce

Napište nám přes kontaktní formulář, ozveme se Vám co nejdříve zpět. Mezi tím si můžete projít naši API-1 a API-2, pomocí které budete mít vždy přehled o obsazenosti našich OX BOXů.

Cena zásilky se odvíjí od doby, po kterou je uložena v boxu.  Začátkem účtovacího období je čas, kdy byla zásilka úspěšně vložena do boxu, a koncem účtovacího období je okamžik  vyzvednutí zásilky koncovým zákazníkem nebo kdy dopravce nevyzvednutou zásilku svezl zpět do depa.

Integrace do sítě OX Point je zdarma. Naši vývojáři budou potřebovat jen součinnost Vašeho vývojového týmu pro implementaci.

‍Dopravce si může zvolit, jestli bude koncového zákazníka informovat prostřednictvím vlastního informačního systému, nebo za něj tuto službu bude provozovat OX Point. OX Point informuje koncové zákazníky pomocí SMS nebo e-mailu.

Dopravce se může rozhodnout, zda PIN pro koncového zákazníka bude generovat sám nebo skrz systém OX Pointu, který jej následně vrátí prostřednictvím API dopravci, popřípadě přímo koncovému zákazníkovi. V obou případech je nutné zajistit, aby nedošlo k duplikaci PINu s jinou zásilkou v systému.

02.

SAMOSPRÁVA

  • Zvýší komfort života ve Vaší obci díky nepřetržité otevírací době.
  • Občané ušetří čas, protože nemusí pro balík do města na sběrnou poštu.‍
  • Zkrácení poslední míle pro doručení přispívá k ochraně životního prostředí.
 

Napište nám přes tento formulář a vše Vám rádi vysvětlíme a ukážeme!

Stačí, když vyplníte tento formulář, a my se Vám co nejdříve ozveme zpět!

03.

koncový zákazník

V e-shopu, kde nakupujete si vyberte dopravce, který je zapojen do naší sítě (například Balíkovna). Následně pomocí adresy vyhledejte nejbližší OX Point a zvolte si jej jako místo doručení. Seznam aktuálně podporovaných dopravců najdete na www.oxpoint.cz nebo jsou vyobrazení formou loga na plášti OX Pointu.

Příčin může být několik. Většinou je to tím, že v okamžiku doručení zásilky do boxu není v boxu volná kapacita. Další příčinou může být velikost zásilky, kdy jsou k dispozici jen menší schránky, do kterých se zásilka nevejde. Nemůžeme vyloučit ani technickou závadu jako například výpadek připojení k internetu, nebo chybu v komunikaci mezi příslušným dopravcem a OX Pointem. Nelze bohužel ani vyloučit lidskou chybu na straně kurýra.

Většina OX Pointů je vybavena platebním terminálem, a pokud to Váš dopravce podporuje, pak je možné na místě zaplatit kartou. 

Dopravce ji podle předem smluvených podmínek, o kterých Vás bude informovat, odveze zpět do depa. Před vypršením uložení Vám přijde upozornění, abyste si zásilku nezapomněli vyzvednout.

Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, přijde Vám SMS nebo e-mail s PINem pro otevření schránky. Od té chvíle máte 48 hodin (u různých dopravců se tato doba může lišit) na vyzvednutí.

Určitě nemusíte! OX Pointy jsou standardně vybaveny dotykovým displayem, kde zadáte PIN, který obdržíte  prostřednictvím SMS nebo e-mailu.

Máte více otázek nebo si s něčím nevíte rady?
Volejte zákaznické centrum OX Point +420 226 522 240.